Waar heb je je wel/niet aan geërgerd

Ben je die game-talk even beu? Kom dan hier even tot rust en praat over dagdagelijkse dingen
Plaats reactie
Grannd

Waar heb je je wel/niet aan geërgerd

Bericht door Grannd »

Nu is dit topic van mij, haha.

+ OMG ZYH LEEFT EN KAN WEBSITES MAKEN
Zyh
Site Admin

Re: Waar heb je je wel/niet aan geërgerd

Bericht door Zyh »

++ OMG, EEN EERSTE LID
- Blijkbaar kan je nog niet posten zonder dat ik het goed moet keuren, weird :?
Grannd

Bericht door Grannd »

Interessant feit: Gevoelsmatig paste het forum vroeger in de lengte met geen mogelijkheid op het volledige beeldscherm, altijd naar beneden scrollen voor je favo subforum, en nu zit je op fullscreen echt tegen een zee aan blauw te kijken :lol:

- stomme emoticons hier

ZYHH REGEL DE :ph345r:
Zyh
Site Admin

Bericht door Zyh »

+ :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:
Grannd

Bericht door Grannd »

- de GP VAN BELGIË
+ deze week die van NL
Zyh
Site Admin

Bericht door Zyh »

Veel is er inderdaad niet gebeurd, maar toch goed voor je landgenoot. Of geen fan van Verstappen :D ?
Grannd

Bericht door Grannd »

Haha ja fan zijn van Verstappen daar kom je in Nederland niet omheen.

Maar ik ben ook wel fan van Norris, kan genieten van Russel, hou van alle interviews met Kimi en heb respect voor Hamilton (ookal kan hij schijte-irritant reageren op heel veel zaken).
Grannd

Bericht door Grannd »

Niemand leest dit maar fuck it:

Scheiding is uitgemond in een volledige vechtscheiding.
M'n ex had begin augustus met behulp van d'r advocaat de omgangsregeling met m'n eigen dochter beperkt naar slechts één weekend per 14 dagen.
Ik ben volledig volgens de wet- en regelgeving daarop een voorlopige voorzieningen procedure gestart om dit terug te draaien.
20 oktober was de zitting waar de advocate van m'n ex door de rechter volledig op d'r plek werd gezet dat het echt complete onzin was wat er gebeurde.
Omdat die shit altijd kenkertraag is is uiteindelijk gisteren pas de uitspraak geweest.
Tot 1 januari is de verdeling 40/60, vanaf 1 januari is de zorgverdeling 50/50.

Daarnaast heb ik ook nog een betaalbare woning met meer dan genoeg ruimte voor mij en m'n dochtertje gevonden op fietsafstand van haar basisschool, wat in deze tijd ook een klein wonder genoemd mag worden.

De bodemprocedure van de rechtszaak zelf moet nog beginnen, maar deze uitspraak zal sowieso vast staan tot de echte rechtszaak en ik heb er alle vertrouwen in.

In andere woorden, mijn nieuwe leven gaat na mijn verhuizing dit weekend echt beginnen, mijn dochtertje en ik tegen de wereld :D
Zyh
Site Admin

Bericht door Zyh »

Ik had de spammers dit weekend nog eens opgekuist op dit forum, dus je hebt een lezer :D

Als het gerecht zelf al die regelingen terug schroeft, mag je terecht vertrouwen in hebben. En wil je nog meer uit de rechtszaak krijgen of ben je met de 50/50 regeling tevreden?

Hoe oud is je dochtertje, eigenlijk?

+ Hier tweede kindje op komst (mei 2022), IT'S A BOY
+ Ook warempel huis gevonden in deze tijden zodat we wat meer plek zullen hebben
Grannd

Bericht door Grannd »

Nee wat mij betreft is de status quo zoals hij nu is ook hoe de uiteindelijke uitspraak zal moeten zijn.
Mijn ex is en blijft haar moeder en ik wil daar ook niet aan gaan tornen, voor m'n dochtertje zal het bij haar ook nog steeds heel erg als thuis aanvoelen ook omdat ze nog een halfzus heeft die daar woont.

Enige waar ik me in de rechtszaak nog hard voor zal maken is dat mijn dochtertje wel bij mij ingeschreven zal worden, als alleenstaande ouder heb ik recht op +/- 270 euro aan kindgebonden budget toeslag per maand als ze bij mij ingeschreven zou zijn, waar mijn ex maar 110 euro extra zou krijgen (omdat ze al een groot deel krijgt vanwege haar andere dochtertje).
Mijn voorstel wordt dan dat ze bij mij ingeschreven zal zijn en ik dan de alimentatie met 110 euro per maand ophoog zodat zij er niet op achteruit ga maar ik er toch 160 euro per maand op vooruit ga.
Plaats reactie